יוסי הטוני | 16/07/2012

האלוף עוזי מוסקוביץ', ראש אגף התיקשוב בצה"ל, יפתח את הכנס הלאומי לתיקשוב מגזר הביטחון - C5Israel 2012

הכנס יתקיים ביום רביעי הקרוב במרכז הכנסים אבניו בקרית שדה התעופה ● האלוף מוסקוביץ', המשמש כראש אגף התיקשוב קרוב לשנה, ידבר על תרומת ה-IT להתייעלות ולעוצמה של צה"ל ● את דברי הברכה יישא תא"ל (מיל') ארנון זו ארץ, לשעבר קשר"ר וראש מטה התיקשוב וכיום באמן

אלוף עוזי מוסקוביץ', ראש אגף התיקשוב של צה"ל, צפוי לפתוח ביום ד' הקרוב את הכנס הלאומי לתיקשוב המגזר הביטחוני - C5Israel 2012. לכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, צפויים להגיע מאות לקוחות מהמגזר הביטחוני והוא יתקיים במרכז הכנסים אבניו בקרית שדה התעופה. נושא הרצאתו של אלוף מוסקוביץ': "תרומת ה-IT למימוש ההתייעלות והכפלת עוצמת הכוח של מערכת הביטחון".
 

מוסקוביץ' משמש בתפקיד קרוב לשנה. את מרבית שירותו הוא עשה בחטיבה 500 - בעוצבת כפיר, ואף היה מפקדה בין השנים 2001-2003. לאחר מכן שימש כמפקד עוצבת עידן - אוגדת המילואים של חיל השריון בפיקוד המרכז, וכמפקד עוצבת הפלדה - האגודה הסדירה המשוריינת של הפיקוד. 

 
האלוף מוסקוביץ' הוא ראש אגף התיקשוב הרביעי מאז הוקם הגוף במרץ 2003. ראש האגף הראשון היה אלוף יצחק (חקי) הראל, שכיהן בתפקיד פחות משנה, ועד לפני כשנה כיהן כמנכ"ל רכבת ישראל. החליף את הראל אלוף אודי שני ששימש בתפקיד ארבע שנים, עד שפרש מהצבא ב-2006. לאחר מכן הוא שימש ראש סיב"ט במשרד הביטחון ובתחילת 2010 מונה לתפקיד מנכ"ל המשרד. ראש האגף השלישי היה אלוף עמי שפרן.
 
הכנס יחל בדברי ברכה של תא"ל (מיל') ארנון זו ארץ, לשעבר קשר"ר וראש מטה אגף התיקשוב וכיום בכיר בקבוצת אמן. זו-ארץ עמד בראש ועדת ההיגוי של הכנס. דוברים נוספים באירוע: אל"מ (מיל') איציק מלאך, לשעבר מפקד ממר"ם וכיום משנה למנכ"לית בנק לאומי וראש חטיבת תפעול ומיחשוב; אל"מ (מיל') ד"ר גבי סיבוני, מנהל תוכניות המחקר - צבא ואסטרטגיה, ב-INSS, המכון למחקרי ביטחון לאומי; יוסי שנק, מנמ"ר חברת חשמל; אל"מ (מיל') אלי פרנק, עד לא מכבר סמנכ"ל מערכות מידע בבזק ועוד.
 
הכנס יסתיים ברב-שיח של בכירים לשעבר באגף התיקשוב, אשר השתלבו בתעשיית ה-IT האזרחית עם שחרורם. צפויים להגיע אליו קצינים וחיילים המשרתים ביחידות התיקשוב של צה"ל, וכן נציגים של זרועות הביטחון, התעשיות הביטחוניות, והמיגזר האזרחי. 

Contact us on WhatsApp
Open Accessibilty Menu